گزارش خبری غرفه کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده پزشکی(EDO) ع.پ شهید بهشتی
گزارش خبری غرفه کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده پزشکی(EDO) ع.پ شهید بهشتی
به همت کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده پزشکی ع.پ شهید بهشتی و با هدف توسعه مشارکت دانشجویان در آموزش علوم پزشکی، جشنواره استقبال از نودانشجویان ورودی ۱۴۰۴ از ۳ آبان تا ۱۴ آبان برگزار شد و با استقبال چشمگیر دانشجویان جدیدالورود مزین گردید
در این جشنواره، غرفه کمیته دانشجویی با هدف آشنایی نودانشجویان با فعالیتها و دستاوردهای کمیته دانشجویی EDO برپا گردید. همچنین، فرایند عضویت و فعالیت در این کمیته توضیح داده شد و هدایایی نیز به رسم یادبود اهدا گردید
از برجستهترین بخشهای خلاقانه در این رویداد، تولید محتوایهای آموزشی نوآورانه با عنوان «جعبه ابزار نودانشجویان Medical Students Toolkit » بود که به دانشجویان کمک میکند تا با انواع فرصت های اکادمیک دانشگاه بیشتر اشنا شوند.
همچنین، غرفه کمیته دانشجویی توسعه آموزش میزبان ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیران EDC و EDO و رییس دانشکده پزشکی و رتبههای برتر آزمونهای جامع و دانشجویان المپیادی بود و در روزهای آینده نیز آماده استقبال از دیگر دانشجویان جدیدالورود برای تسهیل فرآیند آکادمیک آنان خواهد بود.
به همت کمیته دانشجویی توسعه آموزش دانشکده پزشکی ع.پ شهید بهشتی و با هدف توسعه مشارکت دانشجویان در آموزش علوم پزشکی، جشنواره استقبال از نودانشجویان ورودی ۱۴۰۴ از ۳ آبان تا ۱۴ آبان برگزار شد و با استقبال چشمگیر دانشجویان جدیدالورود مزین گردید
در این جشنواره، غرفه کمیته دانشجویی با هدف آشنایی نودانشجویان با فعالیتها و دستاوردهای کمیته دانشجویی EDO برپا گردید. همچنین، فرایند عضویت و فعالیت در این کمیته توضیح داده شد و هدایایی نیز به رسم یادبود اهدا گردید
از برجستهترین بخشهای خلاقانه در این رویداد، تولید محتوایهای آموزشی نوآورانه با عنوان «جعبه ابزار نودانشجویان Medical Students Toolkit » بود که به دانشجویان کمک میکند تا با انواع فرصت های اکادمیک دانشگاه بیشتر اشنا شوند.
همچنین، غرفه کمیته دانشجویی توسعه آموزش میزبان ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیران EDC و EDO و رییس دانشکده پزشکی و رتبههای برتر آزمونهای جامع و دانشجویان المپیادی بود و در روزهای آینده نیز آماده استقبال از دیگر دانشجویان جدیدالورود برای تسهیل فرآیند آکادمیک آنان خواهد بود.



نظر