×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/03/21 - 09:23
  • بازدید : 432
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیدار مسوولان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با مسوولان دانشکده فناوریهای نوین

دیدار مسوولان مرکز مطالعات از دانشکده فناوریهای نوین روز یکشنبه 19 خرداد ماه از ساعت 10 صبح در سالن شورای دانشکده و با حضور دکتر آرش خجسته رییس دانشکده، دکتر معصومه رجبی بذل معاون آموزشی و مدیر EDOدانشکده ،دکتر بنده پور، دکتر زالی، دکتر حسین زاده ، دکتر محمدی یگانه، دانشجو آقای گلچین ، خانم اشافی و از سوی

 

دیدار مسوولان مرکز مطالعات از دانشکده فناوریهای نوین روز یکشنبه 19 خرداد ماه از ساعت 10 صبح در سالن شورای دانشکده و با حضور دکتر آرش خجسته رییس دانشکده، دکتر معصومه رجبی بذل معاون آموزشی و مدیر EDOدانشکده ،دکتر بنده پور، دکتر زالی، دکتر حسین زاده ، دکتر محمدی یگانه، دانشجو آقای گلچین ، خانم اشافی

و از سوی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی : دکتر علیرضا رجایی مدیر مرکز مطالعات و دکتر امیر مازیار نیایی  معاون مرکز، دکتر محمد حسین زاده مسوول توانمند سازی اساتید و خانم معصومه عطایی مسوول هماهنگی کارگروه ها و کمیته های تحول انجام شد.

در این نشست دکتر خجسته ضمن تشکر از مسوولان مرکز مطالعات گفت، ارزشیابی اعضاء هیات علمی در دانشکده به سه صورت دستی ، الکترونیکی و آنلاین انجام می شود . ارزشیابی آزمون ها به صورت یک فرایند ایستگاهی انجام می شود.

در ادامه رییس دانشکده به مدیر مرکز مطالعات پیشنهاد کرد که طرح ریفرم را در قالب یک طرح تحقیقاتی آموزشی به عهده دانشکده فناوری نوین سپرده شود .

وی همچنین افزود در ارزیابی صلاحیت آموزشی دانشجویان تنها دادن دو مقاله آموزشی ISIنباید ملاک ارزشیابی دانشجو باشد بلکه از معیاری مانند توانایی شرکت در کنگره های علمی داخلی و خارجی ، برگزاری کارگاه ، همکاری در طرح تحقیقاتی و پژوهش را می توان جایگزین حداقل یک مقاله کرد.

در ادامه جلسه دکتر رجبی بذل معاون آموزشی و مدیر EDOدانشکده و دیگر اعضای شرکت کنند ه برخی از مشکلات دانشکده را عنوان کردند از قبیل : کمبود شدید تجهیزات ، فضای آموزشی و مواد اولیه به خصوص در رشته مهندسی بافت ، بازنگری دروس عملی رشته مهندسی بافت و برنامه ریزی برای کار آموزی در مراکز درمانی، در نظر سنجی اخیر دانشکده از فارغ التحصیلان دانشکده دیده شده اکثر فارغ التحصیلان در رشته خود بیکار هستند در حالی که این رشته پتانسیل بالا برای تاسیس شرکت های دانش بنیان دارد و نیازمند حمایت های دولتی و سرمایه هستند.رشته مهندسی بافت بین رشته ای است و یک رشته محصول محور است و پتانسیل این را دارد که هر پایان نامه منجر به یک محصول آموزشی شود . افزایش قیمت تجهیزات منجر به عدم تجهیز دستگاه های جدید و به روز شده است و با پیشرفت این دانش، نیاز شدید به تجهیزات مدل جدید و به روز وجود دارد و تجهیزات قدیمی روند رشد آموزشی را بسیار کند کرده است.

در این نشست دکتر رجائی به موضوعات ذیل اشاره کردند: حضور مستمر و پیگیری مناسب EDOدرخصوص اعضاء معرفی شده و نقش آنها در کمیته های تحول، برنامه ریزی EDOبرای  افزایش طرح های نوآورانه و دانش پژوهی و فرایندهای آموزش، برنامه ریزی EDOبرای نظر سنجی و تعیین کارگاه های مناسب جهت توانمند سازی اساتید با همکاری کمیته توانمند سازی اساتید ، ضرورت تشکیل کمیته دانشجویی و انتصاب نماینده جهت معرفی به کمیته مرکزی EDC، ضرورت تشکیل کمیته داخلی دانشکده جهت ارزشیابیگروه های آموزشی متشکل از رئیس دانشکده، معاون آموزشی و EDO  ، برنامه ریزی EDOجهت ارزشیابی دانشجویی برای آزمون ها و روش تدریس ....و بازخورد مناسب به گروه های آموزشی و کمک به انتخاب روش ارزشیابی مناسب و مشارکت EDOدرارزشیابی استاد با توجه  به ماده 2 بند ب آیین نامه ارتقاء اعضاء هیات علمی دانشگاه

  • گروه خبری : عمومی,جشنواره,آرشیو,کمیته مشورنی,اخبار داخلی
  • کد خبر : 79166
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست