×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/03/07 - 15:03
  • بازدید : 312
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ديدار مسوولان مركز مطالعات از دانشكده طب سنتي

در این نشست دکتر رجائی به موضوعات ذیل اشاره کرد: حضور دیدار مسوولان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با مسوولان دانشکده بهداشت و ایمنی در این نشست دکتر رجائی به موضوعات ذیل اشاره کرد: حضور مستمر و پیگیری مناسب مدیر EDOدرخصوص اعضاء معرفی شده و نقش آنها در کمیته های تحول، برنامه ریزی مدیر EDOبرای افزایش طرح های نوآورانه و دانش پزوهی و فرایندهای آموزش، برنامه ریزی مدیر EDOبرای نظر سنجی و تعیین کارگاه های مناسب جهت توانمند سازی اساتید با همکاری کمیته توانمند سازی اساتید ، ضرورت تشکیل کمیته دانشجویی و انتصاب نماینده جهت معرفی به کمیته مرکزی EDC، ضرورت تشکیل کمیته داخلی دانشکده جهت ارزشیابیگروه های آموزشی متشکل از رئیس دانشکده، معاون آموزشی و مدیر EDO ، برنامه ریزی مدیر EDOجهت ارزشیابی دانشجویی برای آزمون ها و روش تدریس ....و بازخورد مناسب به گروه های آموزشی و کمک به انتخاب روش ارزشیابی مناسب و مشارکت مدیر EDOدرارزشیابی استاد با عنایت به ماده 2 بند ب آیین نامه ارتقاء اعضاء هیات علمی دانشگاه

دیدار مسوولان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با

 مسوولان دانشکده طب سنتی  

در این نشست دکتر رجائی به موضوعات ذیل اشاره کردند: حضور مستمر و پیگیری مناسب EDOدرخصوص اعضاء معرفی شده و نقش آنها در کمیته های تحول، برنامه ریزی EDOبرای  افزایش طرح های نوآورانه و دانش پزوهی و فرایندهای آموزش، برنامه ریزی EDOبرای نظر سنجی و تعیین کارگاه های مناسب جهت توانمند سازی اساتید با همکاری کمیته توانمند سازی اساتید ، ضرورت تشکیل کمیته دانشجویی و انتصاب نماینده جهت معرفی به کمیته مرکزی EDC، ضرورت تشکیل کمیته داخلی دانشکده جهت ارزشیابیگروه های آموزشی متشکل از رئیس دانشکده، معاون آموزشی و EDO  ، برنامه ریزی EDOجهت ارزشیابی دانشجویی برای آزمون ها و روش تدریس ....و بازخورد مناسب به گروه های آموزشی و کمک به انتخاب روش ارزشیابی مناسب و مشارکت EDOدرارزشیابی استاد با عنایت به ماده 2 بند ب آیین نامه ارتقاء اعضاء هیات علمی دانشگاه

دکتر چوپانی رییس دانشکده ضمن تشکر از نشست مسوولان مرکز مطالعات گفت: در دانشکده 50 دانشجوی Ph.Dداریم و سه گروه آموزشی که به لحاظ نوع آموزش و ماهیت این دانشکده نه دانشجویان ما مثل بقیه دانشجویان هستند و نه گروه های آموزشی،  بدین ترتیب که دانشجویان ما در طول تحصیل باید به سه زبان عربی،  فارسی دری و انگلیسی مسلط باشند و با توجه به بازار کم کاری برای فارغ التحصیلان، دانشجویان دچار افت شدید انگیزشی شده اند که جداً در این زمینه باید فکر و چاره ای اندیشید .

وی در ادامه افزود بزرگترین چالش فعلی کوریکولوم درسی است که در سطح وزارتخانه در مقطع کارشناسی ارشد تدوین و برنامه ریزی شده است ولی در دانشکده در مقطع Ph.Dمورد استفاده می شود و تناقض هایی را بوجود آورده است که به همکاری مدیران بالا دستی نیازمندیم .

وی در ادامه افزود گروه های آموزشی ما پتانسیل برنامه های ملی را دارا هستند و در این زمینه ها  نیز حمایت و سیاست گذاری های مدیران بالا دستی را طلب می کنیم .

دکتر چوپانی در ادامه خاطر نشان کرد30 دانشجوی تعلیم دیده در زمینه مشاوره طب سنتی در سطح تهران فعالیت دارند . ضمن اینکه با شهرداری تفاهم نامه هایی امضاء کرده ایم و در همایش های سلامت در سطح تهران دانشجویان فعال انجام وظیفه می نمایند. در شبکه های اجتماعی نیر تولید محتوا کرده ایم که خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفته است بطوری که در برنامه آپارات در تولید فیلم در سطح نخست قرار داریم

اعضای حاضر در جلسه از دانشکده طب سنتی : دکتر رسول چوپانی ریاست دانشکده ، دکتر روشنگ مکبری نژاد معاون آموزشی دانشکده ، دکتر لیلا افشار، مدیر EDOو دکتر مینا موحد، دکتر مریم حمزه لو مقدم ، دکتر شمیم صحرا نورد،  

اعضاء حاضر در جلسه از مرکز مطالعات: دکتر علیرضا رجایی مدیر مرکز مطالعات و دکتر امیر مازیار نیایی معاون مرکز، دکتر محمد حسین زاده مسوول توانمند سازی اساتید و معصومه عطایی مسوول هماهنگی کارگروه ها و کمیته های تحول

  • گروه خبری : عمومی,جشنواره,IFMSA,آرشیو,کمیته مشورنی,اخبار داخلی
  • کد خبر : 78702
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست