لزوم توجه به فرایندهای دانشپژوهی
دکتر جمال شمس رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه نیز در این مراسم از برگزاری دورههای مجازی کارگاههای آموزشی با محوریت برنامه منتورشیپ در دانشگاه خبر داد و اهمیت توجه به فرآیندهای دانش پژوهی در دانشگاه را خواستار شد.
دکتر جمال شمس رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه نیز در این مراسم از برگزاری دورههای مجازی کارگاههای آموزشی با محوریت برنامه منتورشیپ در دانشگاه خبر داد و اهمیت توجه به فرآیندهای دانش پژوهی در دانشگاه را خواستار شد.
وی با اشاره به اجرای برنامه استاد مشاور در دانشگاه به تبیین ساختارهای این برنامه علمی و عملیاتی پرداخت.
دکتر شمس در ادامه گزارشی از دریافت فرآیندهای علمی در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی ارایه داد و خاطرنشان کرد که پنج فرایند از مجموع ۲۰ فرایند ارسالی برای بررسی به جشنواره شهیدمطهری ارسال شده است.
رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی در ادامه دسترسی به مرجعیت علمی در دانشگاه را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: تدوین شیوه نامه جدید توان افزایی اساتید در دستور کار است.
وی افزود: بر اساس طرح توان افزایی، اساتید بر اساس مرتبه علمی و سابقه، امتیازات لازم را در هفت حوزه کسب خواهند کرد.
توضیحاتی درباره برنامه های کمیته اخلاق در آموزش، واحد ارزشیابی دانشجویان، طرح های بیمارستانهای شبیه سازی شده، اجرای روش های تلفیقی در آموزش و بازنگری کوریکولوم ها بخشی از گزارش دکتر شمس را به خود اختصاص داد.
اسامی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره آموزشی به شرح زیر است: